خدایا...
مے خــواهــــم خـــوب باشــــم ....
به نام مهربانترین


 

خدایا میدونم که میدونی چقد عاشقم

میدونم که میدونی چی ازت میخوام

خواهش میکنم یه امشب رو به درد و دلم خوب گوش کن

میدونم الان بی خیال منه همونی که تمام خیال منه

خدایا ازت میخوام تنهاش نزاری

با اینکه اون منو خیلی راحت تنها میزاره ولی تو اونو تنها نزار و

توی هر شرایطی کنارش باش

خدایا اون کسی که تنها عشقه منه تنها دلیل نفس کشیدن منه ازم نگیر

خواهش میکنم ..

خدایا حالا که تا اینجاشو پیش اومدیم  بقیه راهو هم کنارم باش

خدایا هر چی دارم ازم بگیر ولی عشقم مال من باشه

خدایا یادت باشه یکی هست که تنها به امید عشقش داره نفس میکشه

خدایا پس نفسمو ازم نگیر

خدایا حالا که انقدر از هم دوریم

حالا که حسرت همه چیزو رو دلم میزاری

پس یه کاری کن که عشقم حسرت هیچ چیزی رو دلش نمونه

پس یه کاری کن که هیچ وقت تو دل عشقم نمیرم

همیشه و همیشه کنارش باش و هیچ وقت تنهاش نزار

خدایا عشقمو به تو میسپارم پس همیشه مواظبش باش



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت0:21---9 دی 1393
قشنگ بود

nahal
ساعت18:29---6 دی 1393
وای عزیزم................
میسی گلم . خیلی قشنگ بود ................



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: